SVJETSKA MODA

Reciklirani obalni otpad u novoj H&M-ovoj kolekciji

Sanjivi i prekrasni komadi od održivih materijala

Nova H&M-ova kolekcija Conscious Exclusive pomiče granice održivosti i stila: kolekcija za 2017. uključuje inovativni održivi materijal BIONIC® – reciklirani poliester izrađen od plastičnog obalnog otpada. Podatna tkanina korištena za elegantnu plisiranu haljinu dokazuje kako je sasvim prirodno da najbolji stilovi idu ruku pod ruku s osviještenosti o okolišu. 

Pored cjelovite ženske linije i opuštene formalne muške odjeće, kolekcija će po prvi put uključivati i komade za djecu, kao i parfem iz kolekcije Conscious Exclusive na bazi organskih ulja. Kolekcija će od 20. travnja biti dostupna u oko 160 trgovina širom svijeta, kao i u internetskoj prodaji.

Supermodel i dobrotvorka Natalia Vodianova zvijezda je ovogodišnje kolekcije Conscious Exclusive, u njezinoj prvoj kampanji za H&M.


„Ponosna sam što se pojavljujem u kampanji za kolekciju Concious Exclusive H&M-a. Nevjerojatno je vidjeti napredak održivih tkanina koje se koriste u kolekciji i utiru put održivijoj budućnosti mode,“ naglašava Natalia Vodianova.


Concious Exclusive kolekcija je puna istančanih komada, savršenih za proslavu nove sezone. Središnji komad prozračna je plisirana svečana haljina u puderasto ružičastoj boji, sašivena od BIONIC®-a, recikliranog poliestera izrađenog od obrađenog plastičnog obalnog otpada. Riječ je o kolekciji pojedinačnih komada koji odišu posebnim prilikama, svaki od kojih dočarava brojne raznovrsne načine na koje održivi materijali mogu oblikovati stil.


„Za H&M-ov dizajnerski tim, ovogodišnja kolekcija Conscious Exclusive prilika je za sanjarenje i kreiranje istovremeno neobičnih i lijepih komada. Fantastično je imati priliku pokazati što je sve moguće napraviti s održivim materijalima, baš kao što smo to učinili s profinjenom plisiranom haljinom od BIONIC®-a“, ističe Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova voditeljica odjela za dizajn i kreativna direktorica.

Kolekcija Conscious Exclusive predstavlja pokretač u okviru iskoraka H&M-a prema održivijoj budućnosti mode. Od cjelokupnog asortimana H&M-ovih proizvoda, 20 % je izrađeno od održivijih materijala, s ciljem povećanja tog udjela na godišnjoj razini. H&M je jedan od najvećih korisnika recikliranog poliestera na svijetu i jedan od najvećih kupaca organskog pamuka. Cilj je da do 2020. godine 100 % pamuka dolazi iz održivih izvora. Taj cilj predstavlja dio težnje H&M-a da stvara održivu i kvalitetnu modu, dostupnu što većem broju ljudi.

Foto: H&M
Objavljeno: 07.02.2017. u 09:38
Tagovi: H&M

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p