SVJETSKA MODA

Rujanska izdanja modnih magazina u brojkama

Tko je uspio prodati najviše oglasnog prostora?


Dok većina njihove publike slobodne dane provodi na popularnim ljetnim destinacijama, modni magazini ubrzano pripremaju svoje najvažnije izdanje u godini, ono rujansko, kojem je prije nekoliko godina čak posvećen cijeli jedan dokumentarni film. Rujanski broj od strateške je važnosti izdavačima i njihovim oglašivačima, koji upravo na jesen izlaze na stranice modnih biblija sa svojim progresivnim reklamama. 

Upravo zbog toga, stvar prestiža je postao broj stranica s reklamama koje će ukrasiti neko modno izdanje. Iako će vas ponekad upravo reklame poznatih modnih brandova zamoriti i odbiti od daljnjeg listanja magazina, jer se protežu na prvih 200-injak stranica, činjenica je da su u poslovnom svijetu ove brojke od izuzetno velike važnosti.



Pitate li se kakva je situacija ove godine, možemo vam potvrditi kako američki Vogue još uvijek sjedi na tronu s čak 631 stranicom oglasa u svom rujanskom broju. Ipak, časopis na čelu s Annom Wintour nije premašio prošlogodišnji rekord od 661 reklamne stranice, a osjetni pad imale su i druge publikacije iz Conde Nast obitelji, poput Vanity Faira, Glamoura, Luckyja i Teen Voguea



S druge strane, izdavačka kuća Hearst bilježi snažan rast, pa su tako glasnogovornici najavili kako će rujanski Harper's Bazaar imati 12% više reklama no prošle godine (ukupno 444 stranice oglasa), Cosmopolitan 8% više, Marie Claire 6%, a Elle 5%. Apsolutni lider je luksuzni magazin WSJ, čiji je broj reklamnih stranica porasao za čak 23,3% i ove će godine njegovo rujansko izdanje biti uvjerljivo najveće od osnivanja 2008. godine.



Sada kada smo saznali pouzdane brojke, ne preostaje nam ništa drugo no pričekati da saznamo koja će lica krasiti najvažniji broj u godini!

H.B.

photo: Vogue, Elle, WSJ

Objavljeno: 25.07.2014. u 17:39

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p