SVJETSKA MODA

Sjajna nova Diesel kolekcija krije posebnu priču!

Kolekcija koja je ujedinila dva svjetska giganta!
Dva ikonična brand-a, Diesel i Coca-Cola ujedinili su svoje snage i kreirali The (Re)Collection; cool i edgy kapsulnu kolekciju koja je dobivena od recikliranih materijala. Asortiman se sastoji od recikliranih PET materijala dobivenih iz plastičnih boca i recikliranog pamuka.

Stvorena je moderna interpretacija Diesel-ove casual odjeće s ikoničnim elementima Coca-Cole. Stvarajući prekrasna vlakna od otpadne plastike, cilj suradnje je probuditi svijest o važnosti recikliranja. Kako bi ukazali na važnost recikliranja Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection kolekcija dostupna je online od 27-og rujna putem skeniranja logotipa za reciklažu bilo gdje u svijetu te omogućuje kupovinu kolekcije na skrivenoj stranici Diesel.com.



The (Re)Collection kolekcija je prikazana u Parizu u renomiranoj robnoj kući Galeries Lafayette 28-og rujna 2019 godine te se ujedno za vrijeme trajanja pariškog tjedna mode oživjela jedinstvena poruka o recikliranju a pariškim ljubiteljima mode pružila prilika da se odijevaju sa stilom s kolekcijom koja sadrži reciklirane materijale.

The (Re)Collection kombinira Dieselovu estetiku casual odjeće s ikoničnim elemenima Coca-Cole. U ponudi je 12 ključnih odjevnih predmeta koji nadilaze godišnja doba. Kolekcija se sastoji od unisex traper jakne s crvenim detaljima, ukrašene s ikoničnim Coca-Cola logom, trapericama širokog kroja s Coca-Cola ikoničnim logom, ženskih kratkih traper hlača klasičnog visokog kroja s izvezenim Coca-Cola znakom.



Crna zip trenirka sa suženom nogavicom sadrži razigrani crveni akcent Coca-Cole te sportsku špagicu za vezanje. The (Re)Collection također uključuje majice s kapuljačom i bez kapuljače, majice kratkih rukava u crnoj, plavoj, sivoj i bijeloj boji te kape također u crnoj i bijeloj boji. Dodatno, kapsulna kolekcija uključuje muške kupaće hlače i ženski kupaći kostim u crnoj i bijeloj boji s istaknutim logom Diesel x Coca-Cola.

Michelle Moorehead, potpredsjednica tvrtke Coca-Cola za maloprodaju i licence izjavila je:
Uzbuđeni smo što smo zajedno s Diesel-om radili na kolekciji. Ne samo da kolekcija The (Re)Collection generira svijest o važnosti recikliranja na vrlo pristupačan način – pokazivanjem prekrasne mode stvorene od recikliranih materijala – to je ujedno i kolekcija koja slavi individualnost.” Kapsulna kolekcija spaja DNA Coca-Cole i Diesel-a i stvara nešto posebno; Coca-Cola prepoznatljiva po slavljenju zajedništva i inkluzivnosti a Diesel – prepoznatljiv po provociranju publike pomoću ironije i izazivanju napuštanja zone komfora. Suradnja slavi dva jedinstvena identiteta i ikonične proizvode.



Renzo Rosso, osnivač Diesel-a izjavio je: “Kao vodeći pionir u proizvodnji trapera i casual mode, Diesel je oduvijek bio prepoznatljiv u industriji kao inovator. The (Re)Collection je suradnja između dva autentična i ikonična brand-a koja su obvezana na odgovorno poslovanje. Inspirirani našom vizijom budućnosti surađujemo s Coca-Colom kako bismo istražili nove metode stvaranja tkanina istovremeno izazivajući sami sebe da u svoje kolekcije uključimo reciklirane materijale.” Kapsulna kolekcija The (Re)Collection dostupna je od listopada u Zagrebu (Masarykova 17), Splitu ( Krešimirova 4-6) i Rijeci ( Adamićeva 30).
Foto: PR
Objavljeno: 04.10.2019. u 11:37

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p