SVJETSKA MODA

s.Oliver lansirao novi modni brend

„Q/S designed by“ će djelovati kao samostalni brend

Osnovna ideja brenda „Q/S designed by“ je suradnja s raznim brend ambasadorima. Prvi brend ambasador je postao međunarodno uspješni DJ i producent Robin Schulz, koji je u vrlo kratkom roku dosegao status globalne zvijezde te je trajno promijenio svijet pop i klupske glazbe. Njemačka zvijezda surađiva s mladim urbanim brendom i napravio je dvije kolekcije, za žene i muškarce.

Glazba i moda usko su povezani. Svjetski poznat, njemački DJ Robin Schulz je samo u zadnje dvije godine primio preko 100 platinastih i zlatnih glazbenih nagrada. Apsolutni je pobjednik na svim glazbenih ljestvicama u posljednje dvije godine po plasmanu br.1 hitova na područjima Njemačke, Austrije i Švicarske. Njegov remix pjesama Lilly Wood & The Prick songs „Prayer in C“ pobio je sve rekorde te je u zadnjih nekoliko mjeseci postao najuspješniji njemački hit producent obarajući međunarodne ljestvice.


Trostruki ECHO pobjednik, koji je surađivao s glazbenicima poput Coldplaya, Lykke Li, Jasmine Thompson i Akona, potpisao je 18-mjesečnu suradnju kao prvi ambasador samostalnog brenda. U fokusu suradnje s Robinom Schulzom nalaze se dvije kolekcije koje smo razvili u zajedničkoj suradnji. Prva kolekcija za žene i muškarce je dostupna u odabranim s.Oliver trgovinama od ožujka 2017. Prezentirati će 10-15 cool, suvremenih, uličnih stilova za žene i muškarce. Druga kolekcija moći će se pronaći u trgovinama u rujnu 2017.

„Željeli smo iskoristiti ekskluzivan i jedinstven sadržaj prilagođen glazbi i modi kako bismo postavili potpuno nove standarde“, izjavio je Sandro Schramm, voditelj marketinga „Q/S designed by“. Tijekom 18-mjesečne suradnje s Robinom Schulzom fokus će biti na društvenim mrežama. Predstavljanje prve kolekcije biti će popraćeno dokumentarnim filmom Robina Schulza u trajanju od 60 minuta u suradnji s Warner Music Central Europe. Film će biti emitiran isključivo na društvenim mrežama. S 1.5 milijuna pretplatnika, Robin Schulz Youtube kanal je trenutačno najuspješniji njemački glazbeni kanal. Kampanja će se također prikazivati i na drugim digitalnim platformama kao štu su Spotify i Shazam.

Foto: PR

Objavljeno: 03.03.2017. u 13:25
Tagovi: S Oliver

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p