SVJETSKA MODA

Šarmantni spoj modnog i grafičkog dizajna u brendu KOHEL

Modna čarolija s potpisom Irme Ibrić

Irma Ibrić

Često nam se dogodi da, lutajući internetskim prostranstvima, klikom za klikom, dolutamo do ponekog Instagram profila čije nas fotografije instantno povuku u neki samo svoj, maleni svijet. A zbog te posebne vibre koju oko sebe stvaraju, tjeraju nas da mu se predano vraćamo kako bismo upili barem malo te neobjašnjive magije. 

Jedna od takvih instagramskih adresa svakako je ona dizajnerice Irme Ibrić i njezinog modnog brenda KOHEL. U prigušenim, melankoličnim ali urbanim tonovima, Irma priča priču svog KOHEL studija, jednog posebnog crno-bijelog svijeta koji će vam odmah zapeti za oko volite li minimalizam i grafiku ali i cijenite individualizam u odijevanju. Odabir ovog estetskog smjera u kreiranju odjeće za Irmu je posve razumljiv uzmemo li u obzir to da je diplomirala grafički dizajn i završila prvu godinu mastera Dizajn novih medija na Fakultetu digitalnih umjetnosti u Beogradu. U tim je tonovima i obojila svoj brend KOHEL koji osvaja fantastičnim komadima poput lepršavih kimona, velikih i praktičnih torbi kao i izvrsnih midi suknji koje je nemoguće ne zapaziti!

"Grafika je uvijek bila sastavni dio mog izražaja kao i želja za ispoljavanjem kroz spajanje tradicionalnog tiska s produktom. Tako je nastao moj diplomski rad pod nazivom "Ekspresija u funkciji grafičke multimedijalnosti", objasnila je talentirana dizajnerica korijene svoje zanimacije kao i temeljni fokus svog modnog brenda koji od samih svojih začetaka gradi prepoznatljiv imidž koji cijene djevojke poput Jenny Mustard, Ine Ćano i Erne Saljević (Diva is back).

Irma Ibrić u svom radu rijetko koristi boje pa su komadi i modni dodaci s njezinom potpisom većinom u paleti ne-boja poput bijele, crne i sive, a velike torbe išarane su šarama poput platna umjetničkog djela što je idealan dodatak za sve individualce koji vole statement komade. Dizajnerica veliku pažnju ulaže u brending pa tako na svoje modele lijepi personalizirane etikete s imenima osoba kojima su namijenjeni stvarajući tako dojam prisnosti i jedinstvenosti, a u izradi često koristi i reciklirane materijale. Da vizija i promišljenost u vođenju brenda moraju uroditi uspjehom svakako potvrđuje i njezin primjer. Odmah nakon pokretanja brenda naišla je na odlične reakcije publike. Krenula je s jednom šnajdericom i nakon šest mjeseci ih već ima četiri, a KOHEL dizajn možete kupiti u čak 3 concept storea: Bazerdžanu u Sarajevu, One piece conceptu u Abu Dhabiju i Supermarket storeu u Beogradu.

Tina Lončar
Foto: Instagram (@kohelstudio), Maja Topčagić

Objavljeno: 10.07.2017. u 13:52

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p