Već smo pisali o jednom dijelu proljetnih kampanja i čudesnim načinima stvaranja glamura iz ničega. Kriza očito još nije napustila modnu industriju u potpunosti, pa su fotografi i kreativni direktori bili prisiljeni upotrijebiti više mašte kako bi stvorili privlačne marketinške kampanje.
Tako su u kući Miu Miu Kasiu Strauss multiplicirali pomoći zrcala. Autori neobične kampanje su iskusni Mert Alas i Marcus Piggott, koji su ove sezone snimili i kampanju za kuću Gucci.

U Dioru nastavljaju tradiciju pomalo retro kampanja, pa su inspiraciju pronašli u fotografijama pin up djevojaka. Diorovu senzualnu pin up djevojku dobro je utjelovila Karlie Kloss, dok je za fotografije bio zadužen uvijek genijalni Steven Meisel, koji je ove sezone snimio i kampanju za Pradu.


Retro kampanju ove sezone ima i Fendi čiji je umjetnički direktor Karl Lagerfeld sam snimio fotografije Anje Rubik koja ima mnogo posla ove sezone. Osim što je snimila kampanju za Fendi, tu su i angažmani za kuće: Lacoste, Giuseppe Zanotti i kampanja za parfem DKNY.

Nick Knight je snimio kampanju za Giorgio Armani. Kampanja ove kuće nas pomalo vraća u tridesete godine prošlog stoljeća. Zaštitno lice ove minimalističke kampanje je Elisa Sednaoui.


Ove, ali i kampanje kuća Bottega Veneta, Bally, Chloe i drugih pogledajte u galeriji.
Borina Kopčić
foto: Fashionologie
Objavljeno: 06.01.2011. u 14:38