SVJETSKA MODA

TRENDOVI ZA PROLJEĆE/LJETO 2009.

Dizajneri ni ove godine nisu zapostavili mušku publiku...

 

Prvi naleti proljetnog povjetarca pobude zanimanje za novom , proljetnom odjećom. Pogledavamo prema izlozima, i vitrinama trgovina, prekopavamo ormare i listamo časopise, ne bi smo li pronašli nešto čime će mo već prvih toplijih dana biti novi i svježi. Dakako u modnom smislu. Za sve vas kojima ponestaje inspiracije, koji nemate vremena ili koji samo želite još više saznanja napravili smo izbor i presjek kroz glavne trendove muškog odjevanja za nadolazeće proljeće i ljeto. 

Ako je itko od vas i pomislio da će mo ovog proljeća šetati u nečemu što nije baloner vara se. Trench kako ga volimo zvati već nekoliko sezona suvereno vlada muškim kolekcijama inozemnih dizajnera. Kod pravih zaljubljenika u modu ljubav prema istomu nikada nije prestala tako da su svi oni sada došli na svoje, jer izbor je toliki da unatoč ekspanziji istog odjevnog predmeta možemo biti različiti.

Burberry dakako prednjači ako govorimo o brandovima i s njihovim zasigurno nećete pogriješiti. Bež gornjište i karirana podstava, remen u struku, kišobran i bijele Lanvin tenisice svakako će biti obećavajuća kombinacija.

Osim klasičnih verzija neka modna imena ponudila su drugačije krojeve no forma odjevnog predmeta ostala je ista. Tako se u Versaceu primjerice igraju reverima, bojama i teksturom tkanine. Ovaj zadnji segment , dakle tkanina, svojstva i teksture odličan su poligon za isprobavanje dizajnerskih riješenja baš kroz trench što povlači za sobom i sve različitiju ponudu u trgovinama.

Trussardi, pomalo zaboravljen brand ponovno doživljava novo rođenje pod kreativnim vodstvom Milana Vukmirovića koji taj posao obavlja sjajno. On nam ove sezone predlaže klasičan kroj ali maskirni uzorak. Military utjecaji nisu očiti i naglašeni kroz ovo proljeće no njihov baloner je iznimka koju želimo u svojim ormarima.

Drugi trend su svakako veste i majice od tankog pletiva, potpuno jednostavne no s velikim,zaista velikim kako bi ga jednostavno nazvali dubokim V.

Izrez koji seže gotovo do pupka otkrit će koliko ste bili redovit gost u teretanama kroz zimske mjesece no da se ne biste prevarili ovakve majice mogu nositi i dečki ( muškarcima iznad tridesete ipak preporučamo nešto zatvorenije modele ) koji nisu gym apoloni jer upravo takvi iste te majice i promoviraju.

Ponovno Burberry , ovaj put uz jednostavne hlače, velike torbe i poneki šeširić. Look izgleda prilično nevino, dječački pomalo village štih s dozom romantike no kao i sve drugo tako se i ova majica može nositi na mnogo različitih načina što pokazuje i potpuno drugačiji primjer iz modne kuće Salvatore Ferragamo. Poznati po promicanju luksuza, kako kroz svoje proizvode,i reklamne kampanje tako i kroz styling na revijama. Uvijek jednostavni, rafinirani i ekstremno izvan svega što može izgledati imalo jeftino kombiniraju najfinije tanko pletivo uz kratke hlače. Nama osobno ova kombinacija se sviđa više no prijedlog iz Burberrya no upravo zato i ona konstatacija o nošenju majice na mnogo različitih načina.

Kad smo spomenuli kratke hlače tada se i njima svakako treba posvetiti.

Prisutne gotovo uvijek na proljetno/ ljetnim revijama ove sezone su posebno naglašene. Nose se uz sve , pa i sako.

Kombinacija klasičnog uskog sakoa, kratkih hlača i finih espadrila primjerice učinit će od vas zavodnika s francuske rivijere.

S kratkim hlačama,  baš kao i sa svim drugim treba paziti. Iako se kako vrijeme prolazi neke odjevne norme ruše i mnogi na to ne obraćaju pažnju mi ćemo vam ipak skrenuti pozornost i naglasiti kako postoji mjesto i vrijeme za kratke hlače kako god nas modne smijernice upućivale jer ne treba smetati s uma da doslovno kopiranje dizajnerskog looka djeluje potpuno ne inspirativno i ne zanimljivo a moda prije svega treba biti odraz NAŠE osobnosti te igra kroz to isto izražavanje.

No vratimo se kratkim hlačama.

Givenchy tj.njihov glavni dizajner Riccardo Tisci nudi svakako jedno od naj hrabrijih rješenja sezone , potpuno kontradiktorno s plahom i pomalo sramežljivom naravi samog dizajnera.

Crna koža u obliku kratkih hlačica naravno nošena iznad isto takve crne kože no nešto dužih i mnogo užih nogavica.

Duge crne čarape, i zalizana kosa... bila je to jedna od najupečatljivijih muških kolekcija iz Givenchya.

 

Večernji sakoi su kategorija koju smo ostavili za kraj. Krojeni vrlo usko, da prate liniju tijela često izrađeni od zanimljivih tkanina visokog sjaja , upotpunjeni obveznim leptir mašnama, košuljama koje su vrlo često u tonskom skladu s ostatakom kombinacije.

Dolce&Gabbana kako u svojoj glavnoj tako i u sekundarnoj liniji nude svoju viziju talijanskog zavodnika i svake sezone taj isti zavodnik uspije zavesti sve modne urednike i odane kupce a možda se formula krije u savršeno krojenim sakoima.

Rupčić u džepu zaintrigirat će poglede a vama vrlo vjerovatno priskrbiti status modno osviještenog muškarca.

 

Osim gore navedenih trendova svakako postoji još nekoliko nazovimo ih pod kategorija koje se aktualne ovog proljeća i ljeta no kao i u svemu drugomu tako i u praćenju trendova ne treba pretjerivati.

Biti svoj i trendove prilagođavati sebi vrlo često je put do modnog uspjeha.

 

                                                                                                                                      Dalibor Vitas

Objavljeno: 12.03.2009. u 16:36

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p