SVJETSKA MODA

Uniformiranost i izolacija Marca Jacobsa

Buntovna djevojka kao odgovor na svijet današnjice

Marc Jacobs odlučio je dati novi twist starom obrascu i dobro promislio kako začiniti tradicionalnu modnu pistu koja već duže vremena vapi za nečim novim. Udružio je snage s poznatim glazbenikom Dr. Dre-om i njegovim brendom, Beats by Dre, i pobrinuo se da svaki posjetitelj revije dobije slušalice čime je Marc ispunio svoj cilj, a to je izolacija svakog pojedinog gosta. Time su posjetitelji dobili priliku doživjeti cijelu reviju u svojem vlastitom svijetu slušajući vokalnu naraciju glazbenog producenta Steva Mackeya. Cijela ideja proizišla je iz kratkog filma redatelja Johna Smitha iz 1976. godine naziva 'The Girl Chewing Gum'.

Iako je poanta revije bila odvojiti svaku osobu kao individuu za sebe, cijela revija odavala je sasvim drugačiji dojam. Modeli su predefinirali pistom vrteći se oko ružičaste kućice postavljene na pozornicu noseći iste perike, a kolekcija je odavala dojam uniformiranosti. Ponavljanje uzoraka u pomalo retro stilu, asimetrični krojevi i 'pretjerani' šavovi, donje rublje koje je provirivalo ispod malih kaputa u potpunosti je demonstrirao buntovno i pomalo punk viđenje nove modne sezone. Kako je revija odmicala, tako je kolekcija dobivala na svome volumenu jednako kao i na detaljima. Pomalo prevelike haljine V- izreza nalik na bolničke halje koje su u struku obuzdane pojasevima, veliki džepovi, sjajni gumbi i svila umjesto pamuka. Sve ovo pokazalo nam je malo drugačiji tip uniforme koja je bila glavna polazišna točka cijele revije čime je dizajner htio naglasiti današnju potrebu za uklapanje u 'jata', dok nas u isto vrijeme svijet tehnologije u potpunosti otuđuje i počinje kontrolirati naše živote.


  
 
 
  
  
  
 
 
I.K.
 
photos: marcjacobs.com
Objavljeno: 13.09.2014. u 13:13

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p