SVJETSKA MODA

Vjenčanje Chiare Ferragni bilo je unosnije od onog Meghan Markle

Vjenčanje i iznos o kojem se ne prestaje pričati
I prije negoli je #Ferragnez ekstavaganza započela, bilo je jasno da je u pitanju događaj koji će pratiti cijeli svijet. Ako vam je ime 'Chiara Ferragni' bilo nepoznato, po količini medijskih natpisa, fotografija i priča na Instagramu, danas vam barem negdje u glavi mora odzvanjati. A kako i neće kad je svadbenu proslavu, koja je trajala gotovo tjedan dana, pratilo više od 15 milijuna ljudi.

U rangu Kraljevskog vjenčanja, u bračnu luku uplovila su najpoznatija blogerica i influencerica Chiara Ferragni i talijanski pjevač Fedez. Kad kažem u rangu onog princa Harryja i Meghan Merkle, zaista to mislim jer, po zadnjim brojkama, novopečeni bračni par #Ferragnez u ovaj događaj uložio je itekako puno novaca, ali zaradio i drugima jednako, ako ne i više.


Naime, najekstravagantnije vjenčanje koje je modna industrija imala prilike vidjeti generiralo je enormne količine novca za sve one koji su bili uključeno u isto. Na gotovo svakoj naslovnici časopisa, bilo da se radilo o tiskanom izdanju ili virtualnoj platformi, raspravljalo se o ne jednoj nego tri Dior vjenčanice koje je Maria Grazia Chiuri sama dizajnirala. O vjenčanicama smo već pričali, ali ne i onome bitnije. Poznato je da ime Dior u modnom svijetu svakako posjeduje itekakvu težinu, haute couture haljine rezervirane su samo za one 'metarski' dubokog džepa, a kamoli status koji morate imati da zahtijevate da te iste budu napravljene prema vašim željama. No ako vas na Instagramu prati više od 14 milijuna ljudi i zahvaljujući tome imate iz temelja izgrađen biznis koji vas je lansirao u sam vrh kojekakvih lista najbogatijih na svijetu, imate sreće. Prema nekim procjenama insidera, cijena tih haljina kreće se oko 1,3 milijuna kuna. Da, dobro ste pročitali. S druge strane, upravo zahvaljujući Chiari, kuća Dior generirala je više 30 milijuna kuna u medijskoj vrijednosti što nije uspjelo čak ni Givenchyju s Kraljevskim vjenčanjem. Već s tom stavkom jasno je kako se brendovi koje je Chiara odabrala mogu smatrati sretnicima jer je ovo bila poslovna prilika života.


Osim nevjerojatnog iznosa Dior vjenčanica, cjelokupna proslava uključivala je i najam privatnih aviona čiji se trošak procjenjuje na više od milijun kuna. Recepcija odnosno svadbena proslava održana je na Siciliji, a iznimno za ovu prigodnu izgrađen je zabavni park s gotovo svim uobičajenim sadržajem. Ako se i vi odlučite na sličan način ugostiti svoje uzvanike, morat ćete izdvojiti nešto manje od milijun kuna. Sitnica. Tu je naravno i cvijeće na koje je izdvojila oko 30,000 kuna, nevjerojatan vatromet u sličnom iznosu te još niz stavki koje su "bitne" za uobičajeno vjenčanje. Procijenjeno je da se sveukupni trošak Ferragnez vjenčanja popeo na gotovo osam milijuna kuna, a zarada koju zasigurno broje svi koji su bili uključeni, još uvijek se zbraja. Sad recite da je posao influencer jednostavan i nema perspektivu. Chiara Ferragni i #Ferragnez ekstravaganza dovoljno su dobar razlog.

Foto: Instagram
Objavljeno: 08.09.2018. u 19:04

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p