Otkako je kultni fotograf Steven Meisel počeo surađivati sa španjolskim brendom Zara, kampanje odnosno vizuali koje izbacuje svake sezone postale su toliko sjajne da mogu stajati uz bok onim luksuznim. A jučer je predstavljena kampanja za proljeće/ljeto i moramo priznati kako smo se još jedanput izgubili u divnoj atmosferi i službeno sanjamo o ljetu. Ako je suditi po viziji Zarinih dizajnera o nadolazećoj toploj sezoni, obožavat ćemo jednostavne, a upečatljive komade od lana i pletiva, u jednostavnoj paleti zemljanih boja s tek nekoliko ključnih vibrantnih detalja. Boho chic najprigodniji je izraz za duge bijele tunike, široke palazzo hlače s dubokim izrezima te osebujni modni dodaci poput papučica od kožnog veza, turbana i malenih torbica. Za razliku od zimske kampanje koja je bila san svakoga tko gaji afinitete prema eklektičnom stilu te spajanju nespojivog, ova ljetna neodoljivi je podsjetnik da jednostavnost i klasika uvijek pale. Scenografija kampanje sukladno prati i odjevne komade pa je tako očito da je ovog puta inspiracija iza kolekcije, ali i kampanje bila prepoznatljiv marokanski stil. Slojevito odijevanje, prozračan i lagan materijal, pregršt uzoraka koji su zapravo veoma umjereni te velika pozornost posvećena detaljima svidjet će se brojnoj publici. Uzorak prugica lajt motiv je koji se provlači kroz cijelu kolekciju, a dizajneri su se poigrali s brojnim varijacijama pa su tako svoje mjesto našle na kombinezonima, ogrtačima, haljinama i hlačama te cipelama. Model slip on natikača koji je prošlo ljeto bio neizbježan trend, nastavlja se i ovog no naglasak je na koži i vrlo jednostavnim elementima koji zaokupljaju pažnju promatrača.
London Fashion Week započeo sjajnim kolekcijama Burberry iznenadio, Victoria Beckham oduševila, a Vivienne Westwood dokazala da moda nije mrtva