SVJETSKA MODA

Zara je izbacila novu kampanju koja izgleda kao čarobni ljetni san

Steven Meisel zaslužan je za još jednu divnu kampanju
Otkako je kultni fotograf Steven Meisel počeo surađivati sa španjolskim brendom Zara, kampanje odnosno vizuali koje izbacuje svake sezone postale su toliko sjajne da mogu stajati uz bok onim luksuznim. A jučer je predstavljena kampanja za proljeće/ljeto i moramo priznati kako smo se još jedanput izgubili u divnoj atmosferi i službeno sanjamo o ljetu.

Ako je suditi po viziji Zarinih dizajnera o nadolazećoj toploj sezoni, obožavat ćemo jednostavne, a upečatljive komade od lana i pletiva, u jednostavnoj paleti zemljanih boja s tek nekoliko ključnih vibrantnih detalja. Boho chic najprigodniji je izraz za duge bijele tunike, široke palazzo hlače s dubokim izrezima te osebujni modni dodaci poput papučica od kožnog veza, turbana i malenih torbica. Za razliku od zimske kampanje koja je bila san svakoga tko gaji afinitete prema eklektičnom stilu te spajanju nespojivog, ova ljetna neodoljivi je podsjetnik da jednostavnost i klasika uvijek pale. Scenografija kampanje sukladno prati i odjevne komade pa je tako očito da je ovog puta inspiracija iza kolekcije, ali i kampanje bila prepoznatljiv marokanski stil. Slojevito odijevanje, prozračan i lagan materijal, pregršt uzoraka koji su zapravo veoma umjereni te velika pozornost posvećena detaljima svidjet će se brojnoj publici. Uzorak prugica lajt motiv je koji se provlači kroz cijelu kolekciju, a dizajneri su se poigrali s brojnim varijacijama pa su tako svoje mjesto našle na kombinezonima, ogrtačima, haljinama i hlačama te cipelama. Model slip on natikača koji je prošlo ljeto bio neizbježan trend, nastavlja se i ovog no naglasak je na koži i vrlo jednostavnim elementima koji zaokupljaju pažnju promatrača.

















Foto: Zara/ Steven Meisel
Objavljeno: 10.02.2019. u 12:27

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p