Posljednja kolekcija Victorije Beckham donijela joj je dvije stvari o kojima svi dizajneri sanjaju: pohvale kritike i pomamu publike za njenim komadima. Dakako postoji i druga strana koja smatra kako Victoria Beckham nema pojma o modi i dizajnu, a jedna od članica te skupine je Liz Jones, novinarka Daily Maila.
Ona je u svojoj nedavnoj kolumni sasula drvlja i kamenje na Beckhamovu. „Samo zato što nosi odjeću ne znači da je zna i dizajnirati. Njene cijene su u rangu cijena Diora i Toma Forda te drugih genijalaca!" samo je jedna od njenih izjava.

Ručna prtljaga (27 500 kn) Victoria bag (19 300- 150 000 kn)
Jones je u svom tekstu navela i kako sama iste komade nikad ne bi nosila, ali i kako u njih ionako ne stane nitko deblji od Victorie Beckham. Novinarku čudi i histerija koja se stvorila oko njenih torbi; ručnu prtljagu s njenim potpisom nazvala je „nečim oko čega se Marc Jacobs i Louis Vuitton ne moraju zamarati". Victoria bag je nazvala lošom kopijom birkinice, koja je služila kao inspiracija.

Torba na lancu (75 000 kn) Dvobojna torba (14 000 kn)
„Ova torba od krokodilske kože košta koliko i auto 8 950 funti (oko 75 tisuća kuna). Čisto sumnjam kako će držati svoju cijenu godinama kao što to može Chanelova torbica na lancu." napisala je Liz vezano uz torbu na lancu, a listu čekanja za dvobojnu box bag nazvala je sramotnom i rekla kako silno želi znati tko je na njoj kako bi se mogla rugati.

18 500 kn 15 000 kn
Ljubičastu zvonoliku haljinu nazvala je „jeftinom", a prekrasnu bež haljinu „preprozirnim komadom za kojeg morate imati savršeno tijelo".
Etui haljinu je nazvala preskupom jer za istu cijenu još bolju možete dobiti kod Azzedinea Alaie, a milosti je imala jedino prema haljini dugih rukava za koju je izjavila kako je „dobra stvar što ima patent jer to olakšava odijevanje Victorijinih uskih komada."

18 600 kn 10 000 kn
Tekst Liz Jones izazvao je burnu reakciju čitatelja. Dok neki smatraju kako Victoria jako dobro zna što radi i za razliku od mnogih dizajnera, uzima u obzir potrebe poslovne žene, drugi je nazivaju modnom žrtvom koja neće dugo trajati. Postoji i treća, mogli bi reći razumna čitateljska publika, koja se slaže da je moda ionako pitanje osobnih preferencija te kako je dizajnerski potpis uvijek bio za one koji si to mogu priuštiti.
foto: Daily Mail
Objavljeno: 04.01.2011. u 11:47