MODNI DODACI

Boho prizvuk u novoj kampanji H&M-a

Pogledajte proljetne vizuale Divided kolekcije!

H&M 
Nova pop zvijezda Florrie zaštitno je lice proljetne Divided kolekcije švedskog giganta H&M-a. Prekrasna pjevačica osvanula je na novim vizualima poznatog branda odjevena u neke od najzanimljivijih komada i modnih dodataka za proljeće 2015. godine.

Simpatična Florrie pretvorila se za potrebe kampanje u neodoljivu boho princezu i pokazala nam kako će izgledati proljeće u očima H&M-a. Resice, tamni i isprani traper, šeširi velikog oboda i uvijek poželjan cvjetni uzorak samo su mali dio onog što nam H&M sprema za nadolazeću toplu sezonu, koja će očigledno slaviti retro godine i boho stil koji nam se vraća gotovo svake tople sezone.
 
H&M 
H&M 
H&M 
H&M 
H&M 
H&M 
A.B.
Objavljeno: 17.01.2015. u 13:00
Tagovi: H&M, H&M divided

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p