Ljeto je 1969., djeca cvijeća slave ljubav, a mladi član Cartierovog dizajnerskog tima pomno radi na predmetu koji će postati jednim od najvećih statusnih simbola našeg doba. Aldo Cipullo bio je fasciniran srednjovjekovnom legendom o vojnicima koji su svoje drage 'zaključavali' željeznim 'pojasom nevinosti' kako bi očuvali vjernost u braku. Želeći stvoriti moderan simbol ovakvog odnosa 'pod ključem', rodila se 'Love Bracelet'.
Narukvica je ponuđena u nekoliko verzija: 18-karatno žuto, bijelo i ružičasto zlato te platina, a neki su modeli ukrašeni i dijamantima. Cartierov dizajn podrazumijevao je dva dijela koja je moguće otvoriti samo pomoću posebnog odvijača koji dolazi zajedno s narukvicom, a postoji i varijanta gdje se odvijač nalazi na ogrlici osobe koja daruje narukvicu, u znak odanosti i ljubavi. Menadžment kuće Cartier dovršio je ovu ekskluzivnu priču i lansirao proizvod uz zapanjujuće pravilo da kupac narukvicu ne može kupiti za vlastito zapešće, već ona treba biti namijenjena drugoj osobi.

Ubrzo nakon lansiranja, 'Love Bracelet' zasjala je na rukama mnogih poznatih parova, uključujući Elizabeth Taylor i Richard Burtona, Nancy i Frank Sinatre, Cary Granta i Dyan Cannon, Ali McGraw i Steve McQueena te mnogih drugih. Ovaj komad nakita postao je toliko prestižan da su se mnogi šalili kako je narukvica postala mjerilo ljubavi. S godinama koje su prolazile, apetiti za 'Love Bracelet' nisu se smanjivali.
Ako i vi želite svoju ljubav dokazati ovim lijepim komadom nakita, morat ćete odvojiti 6.350$, a model s dijamantima stajat će vas 14.700$.
Matea Martek
Objavljeno: 01.01.2014. u 18:01