MODNI DODACI

Cipele koje podsjećaju na najslađe bombone

Jenna Lyons predstavlja nove J.Crew modele
U stilski pravac u kojem modni brand J.Crew posljednjih godina vodi njegova kreativna direktorica Jenna Lyons zbilja se teško ne zaljubiti. Osim što je koncept 'preppy' mode dovela na jedan sasvim novi nivo, poželjan većini svoje klijentele, Jenna također radi iznimne asesoare, koji možda najbolje pokazuju tranziciju ovog branda iz područja high street u područje high end mode.

Za ljepotice iz proljetno-ljetne kolekcije J.Crewa potrebno je izdvojiti čak i do 400 dolara, no ove cipelice uistinu pričaju pet svjetskih jezika. Zahvaljujući spajanju različitih materijala, boja i detalja, J.Crew štiklice podsjećaju na najslađe bombone, obojane u romantičnim pastelnim ili pak jarkim tonovima koji već provjereno zaustavljaju promet.

Svaka cipela s potpisom J.Crewa proizvedena je u talijanskoj Pisi te u jedno spaja kvalitetu izrade sa snažnim vizualnim identitetom. Velika obožavateljica je i sama Jenna, koja vam u videu u nastavku otkriva priču iza ovih iznimnih potpetica.


H.B.
Photo: J.Crew
Video: Youtube

Objavljeno: 13.03.2013. u 19:31
Tagovi: J.Crew, Cipele

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p