Iako je prošlo više od 25 godina otkako su njeni modni dodaci započeli osvajati svijet, britanska dizajnerica Anya Hindmarch ni danas ne pokazuje znakove posustanja. Da je njen kreativni um prepun inspirativnih ideja, dokazuje nam nova kolekcija asesoara s AH potpisom, koja je ovog proljeća debitirala na prezentaciji u sklopu London Fashion Weeka. Anya Hindmarch modnu je pistu tada pretvorila u supermarket, a zvijezde kolekcije postale su torbice u obliku retro kutija sa žitaricama popularnog branda Kellogs. Tri clutch modela Corn Flakes, Frosties i Coco Pops izrađena su od luksuzne gušterove i pitonove kože, na koju su digitalno printane fotografije žitarica. Budući da su osvojile posjetitelje tjedna mode u Londonu, logično je da se za ove torbice stvorila poduža lista čekanja. Oni koji dođu na red, za ove će šarmerice morati izdvojiti 995 funti. H.B. photo: Anya Hindmarch
Sestrinski brend svjetski poznatog Borboleta nakita otvara prvo prodajno mjesto u središtu Zagreba! Najtopliji poljubac ove godine stiže nam od Borbolete
Predivan prostor mlade dizajnerice nakita u samom centru Zagreba Novouređena prodavaonica Ive Viljevac odiše elegancijom i minimalizmom
Imago-A je brend modnih dodataka o kojem se ne prestaje pričati Odlične torbe koje su zaradile svoje mjesto na listi najpoželjnijih u svijetu