TRENDOVI

Geometrijski nakit srpskog brenda Monoi je sve što želimo

Odličan dizajn u kombinaciji s arhitektonskim elementima!

Monoi nakit je nastao krajem 2018. godine kao mali osobni projekt, iz potrebe za nakitom koji bi bio kvalitetan i izvanvremenski po dizajnu. Marko i Maja Bačanin su kroz obrazovanje i iskustvo iz arhitekture i dizajna, spontano razvijali ljubavi prema jednostavnim, čistim formama što karakterizira i Monoi nakit. S druge strane, dugogodišnje iskustvo kroz obiteljsku manufakturu proizvoda od plemenitih metala koja postoji više od 25 godina, također je bio značajan preduvjet za nastajanje brenda.

Imajući u vidu da dizajnerski tim ima pozadinu u kreativnim disciplinama uključujući arhitekturu, dizajn i umjetnost, estetika koja je prevladala nije iznenađujuća. Minimalizam, geometrija i arhitektonski elementi su neiscrpna inspiracija za njih, a fokusom na pojednostavljenu formu bez žrtvovanja udobnosti, postiže se lako integriranje nakita u bilo koji način odijevanja ili priliku. Izazov kako da se najjednostavniji geometrijski oblik kao što je kvadrat ili krug pretoči u efektan nakit je rezultirao prepoznatljivim, pročišćenim stilom prve kolekcije prstenja GEOMETRIA, a u listopadu 2019. je lansiran dodatak kolekciji koji uključuje pozlaćene modele.


Sav nakit se proizvodi u obiteljskoj radionici u Srbiji, koristeći tradicionalne, održive metode za postizanje suvremenog dizajna. Proizvodni proces započinje preradom i rafiniranjem srebra. Pomno praćenje materijala iz ove početne faze doprinosi kvaliteti finalnog komada nakita. Nekonvencionalni postupak izrade srebrnih limova još je jedan od ključnih atributa Monoi nakita. Razvijen in-house od strane tima inženjera, on posebno odgovara specifičnoj strukturi materijala potrebnoj za Monoi nakit.



“Ideja je da estetika brenda privlači određeni način razmišljanja, a ne samo stilski senzibilitet kupaca. Dobar dizajn za nas je nešto što traje više od jedne sezone, ne samo zbog kvalitete već zbog dizajna. Sve što kreiramo nije vođeno trendom, želimo stvoriti nešto što biste željeli zadržati dugo vremena, nešto što vam znači više od materijalne vrijednosti. Želimo da kupci osjete dio pozitivne energije uložene u stvaranje svakog pojedinačnog proizvoda.”

Trenutna kolekcija sadrži samo prstenje jer je to predstavljalo najveći dizajnerski izazov za tim, ali će uskoro proširiti asortiman proizvoda. Plan je da se brend polako širi na tržišta drugih zemalja prateći intuiciju i dosljednost osnovne ideje o minimalističkom pristupu dizajnu.



Foto: PR
Objavljeno: 21.11.2019. u 10:31

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p