TRENDOVI

Hoće li ova boja nadmašiti milenijski rozu?

Boja koju moda baš i ne voli, a ima bezbroj značenja

Veliki sportski brendovi izbacuju, gotovo na tjednoj bazi, modele tenisica u milenijski rozoj, u istoj su nijansi nebrojeni Instagram profili, sladoledi, ambalaže kojekakvih proizvoda, boce vina, namještaj, gadgeti, odjeća pa čak i čitavi restorani. No, je li konačno kucnuo čas da Millennial Pink pošaljemo u povijest i damo priliku nekoj drugoj boji da nas na koju sezonu obuzme ili se još jednostavno nismo zasitili gledanja kroz ružičaste naočale?

Sudeći po komadima koje su na ulicama New Yorka isfurale trendseterice, sudeći po kolekcijama na pistama njujorškog tjedna mode, ali i ponudi high street brendova jedna se boja, koju moda u zadnje vrijeme i nije pretjerano voljela, probija sramežljivo ali sigurno. Ljubičasta. Boja s bezbroj značenja. Boja je to koja se povezuje s aristokracijom, svećenstvom, magijom i žalovanjem. Isto tako, ona simbolizira kreativnost, posebnost i spiritualnost. Na Tajlandu, kao znak tugovanja, žene nose ljubičastu kada im premine suprug, u Egiptu ova boja simbolizira vjeru i vrlinu, u Japanu moć, poziciju  i bogatstvo dok su u starom Bizantu imperatori ugovore potpisivali ljubičastom tintom. Ljubičasta je omiljena boja velikog slikara Gustava Klimta, a početkom je 20. stoljeća označavala vezu s feminističkim pokretom i borbom za žensko pravo glasa. Tijekom šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog stoljeća ova boja se vrlo snažno povezivala s kontrakulturom mladih, ilegalnim supstancama i psihodeličnom muzikom (hint: Deep Purple, Purple Rain, Purple Haze...). U posljednje vrijeme ljubičastu je poprilično teško susresti kako na modnim pistama pa tako i u uličnoj modi, no nešto je posebno intrigantno s ovom zanimljivom bojom. I zato nam se čini kako će i ona uskoro dobiti šansu. Ljubičasta je boja ekscentrika, kreativaca i umjetnika, neobična, posebna i snažna. I baš joj se zato posebno veselimo!

New York Fashion Week

Chocheng

Haus of Song

Maki Oh

Street style

High street

Mango (599.90 kn)

Zara (199.90 kn)

Mango (349.90 kn)

H&M (19.99 EUR)

T.L.
Foto: Cover Images, Getty Images

Objavljeno: 14.09.2017. u 13:12

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p