MODNI DODACI

Modni slatkiši Massima Gammacurta

Massimo Gammacurta, poznati modni fotograf i umjetnik, odlučio se poigrati logotima poznatih svjetskih modnih brendova pretvorivši ih u lizalice!

Gammacurta se našalio opsjednutošću brendovima i strahom od velike svjestke krize i globalnog kolapsa tržišta, kreiravši lizalice u obliku logotipa najpoznatijih svjetskih modnih kuća. Logo Louisa Vuittona ima okus lubenice, Gucci šipka, dok dvije modne kuće imaju pravo na po dva okusa. Tako možete uživati u Chanelu s okusom zelene jabuke ili jorgovana te Yves Saimt Laurentu s okusom karamele i divlje trešnje. Ove modne poslastice, nažalost, neće biti puštene u slobodnu prodaju, jer riječ je isključivo o umjetničkom projektu. Ali uvijek se možemo nadati...

 

(B.K.)

Objavljeno: 17.03.2009. u 08:29

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p