MODNI DODACI

Neodoljive torbe i cipele Paris Fashion Weeka

Louis Vuitton, Dior, Chanel, YSL, Givenchy, Chloe, Balenciaga, Miu Miu, Hermes i mnogi drugi

„Kakve cipele" - uzdahnule su dame iz prvoga reda tijekom revije modne kuće Balenciaga. Dizajn Pierrea Hardy-a ili volite ili ne volite, ali vas ni u kom slučaju ne može ostaviti ravnodušnima.

Nakon lego kockica te patchworka metala, kože i plastike, jesenska kolekcija donosi do sad neviđen dizajn. Inspirirane astronautima, sedemdesetim godinama i kutijama za sendviče, na prvi pogled ostavljaju dojam kao da je cipela pomalo starinskog dizajna položena na postolje načinjeno od drveta i plastike, dok potpetica izgleda kao minijaturni element namještaja iz 70-ih godina.

Balenciaga

BALENCIAGA

 

Louis Vuitton zarađuje iznimne svote prodajom asesoara, posebice torbica. Na jučer održanoj reviji čak nam se učinilo kako su ustvari glavne zvijezde kolekcije upravo torbe, dok su odjeća i supermodeli ostali u drugom planu. Novi najprodavaniji asesoar, torbice imena Speedy napravljene su od brokata u kombinaciji s kožom ili krznom, a dolaze u svim znanim i neznanim veličinama od tote-a do clutch verzija. Klasična smeđa monogramska Vuittonka dorađena je s patchworkom od šarenog krzna i kožnim aplikacijama u svim bojama. Među svom silom šarenila primjetili smo prekrasnu crnu „doktorsku" torbu načinjenu od glatke kože s sofisticiranim zlatnim kopčama. 

Louis Vuitton

LOUIS VUITTON

 

Na reviji kuće Hermes sve su oči bile uprte u mnogobrojne izvedbe Birkinica a pogotovo na trendseterski model u izvedbi od brušene kože s dodatkom vune. 

Hermes

Kao vrhunac luksuza manekenke su pronijele i nekoliko primjeraka od krokodilske kože a čija će se cijena vjerojatno izraziti u desecima tisuća dolara. Cipele su skupe, elegantne i čistih linija bez nepotrebnih dodataka, mašnica, asesoara, lanaca ili slično. Najskuplji primjerak su ravne čizme od krokodilske kože smeđe boje s decentnom metalnom brandiranom kopčom na vrhu.

Kada govorimo o mlađoj populaciji brand br.1. je Miu Miu. Djevojke jednostavno obožavaju njihove torbice i cipele koje uvijek imaju jedan drugačiji touch od ostalih brandova toga tipa. Za sljedeću sezonu torbe su velike, praktične i u bojama. Za one koje žele biti primjećene tu je jarko narančasta lakirana torbica s debelim ručkama ili ista verzija samo u boji lavande za romantičnije među nama. Cipele su pomalo hladne/industrijske nalik Balenciaginima, geometrijskog dizajna s metalnim pločicama i mašnicama na vrhu.

Chanel donosi obilje krzna i raskoši za najhladnije dane. Lagerfeld kao da je prekrižio jesen i odmah se prebacio na zimu te su gotovo svi asesoari kuće Chanel obogaćeni s lažnim ili pravim krznom.

Riccardo Tisci oduvijek je poznavao žensku potrebu za sexy cipelom, te je nova kolekcija kuće Givenchy i dalje ostala vjerna toj filozofiji.

Fantastične crvene gležnjače obogaćene s stotinama malih kamenčića u istoj boji će biti bestseller za sve odvažne dame s dubokim džepom. Ukoliko vam crvena i nije najdraža boja, iste se mogu nabaviti i u varijacijama crne i sive.

 

U našoj galeriji pogledajte veliki izbor torbica i cipela s netom završenog Paris Fashion Weeka.

 

Ana Pavić

Objavljeno: 11.03.2010. u 22:16

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p