Popularni brend nakita Borboleta po drugi put je kao zaštitno lice svoje kampanje odabrao Tatjanu Dragović. Tatjana je pred objektivom Šime Eškinje pozirala odjevena samo u Borboleta narukvice.


Kampanja i nova kolekcija imaju humanitarnu notu. Naime, brend Borboleta je dio prihoda od prodaje svoje ljubičaste narukvice, odlučio donirati Klinici za ženske bolesti i porode u Petrovoj za kupnju ultrazvučnog aparata E8, kojim se dijagnosticiraju malformacije i srčane mane ploda u ranoj trudnoći.

Borboleta narukvice možete pronaći u nekim od najprestižnijih svjetskih trgovina kao što su Excelsior ili Antonia u Milanu, dok se na domaćem tržištu prodaju na adresama poput Nicolas Concept Store u Zagrebu i Hvaru, ID Concept Storeu u Splitu, Croots u Hvaru i drugima.

Izlaskom nove kampanje lansirana je i web stranica www.borboleta.co.
Photo: Šime Eškinja
Objavljeno: 23.11.2013. u 18:00