MODNI DODACI

Proljeće u znaku baroka

Kampanja: Micica proljeće/ljeto 2013.

Neutaživa žeđ za ornamentikom, uvijek protkanom baroknim duhom nekog dalekog svijeta mašte, ukazuje na beskrajnu inspiraciju za nove Micica ogrlice, broševe, prstenje, narukvice. Kroz prepoznatljiv jezik oblikovanja nakita, Micica je u novoj kolekciji potražila motive u prirodi, njezinim godišnjim dobima, mirisima i bojama, šumskim stvorenjima.

Razaznajemo tako oblike runolista, jelenjaka, rogova, ptičica. Njima dominira jesenski kolorit, zagasito crvenih i smeđih tonova. Punijom bojom i formom isprepletenih vitica, Micica iznova nudi ključ u srce samouvjerene i snažne, nježne i snene žene. Na šeširu, haljini, bluzi, marami, raznih materijala, boja i uzoraka, Micica suptilno uvlači u razigrani svijet likova i predmeta, otkrivajući šumske priče nekog stoljetnog sna.

Nova kampanja snimljena je u baroknoj palači šečerane Rikard Benčić u Rijeci a njeno je zaštitno lice Sendy O (Talia models), za čiju se frizuru pobrinuo salon She (Pavla Hatza 28a), dok Doris Fatur potpisuje fotografiju.

 

Ovom Micica kolekcijom predstavljen je i novi vizualni identitet brenda kojeg potpisuje dizajnerski duo Šesnić & Turković.

 

Kontakt: micica.studio@gmail.com

Objavljeno: 05.03.2013. u 17:32

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p