TRENDOVI

s.Oliver u srpnju lansira novi brend „Q/S designed by“

Novi brend na modnom nebu

s oliver

"HI FRIENDS. HI LOVERS. WE ARE Q/S designed by,THE NEW URBAN BRAND." Naziv je slogana pod kojim će se „Q/S designed by“ predstaviti kao samostalni brend na velikom događanju tijekom Berlin Fashion Weeka.

Osnovna ideja brenda „Q/S designed by“ je suradnja sa raznim brend ambasadorima. Prvi brend ambasador je postao međunarodno uspješni DJ i producent Robin Schulz, koji je u vrlo kratkom roku dosegao status globalne zvijezde te je trajno promijenio svijet pop i klupske glazbe. Njemačka zvijezda surađivati će sa mladim urbanim brendom kako bi napravio dvije kolekcije, za žene i muškarce.

Prije preimenovanja, brand „Q/S designed by“ je postojao pod nazivom s.Oliver DENIM te je pripadao s.Oliver grupaciji. U srpnju će postati samostalni brand unutar s.Oliver grupacije koju zajedno čine brandovi: s.Oliver,Comma, Liebeskind i Triangle.

Prva „Q/S designed by“ kolekcija u trgovinama od srpnja 2016.

Nova Q/S designed by kolekcija moći će se pronaći u trgovinama od srpnja 2016.
„Q/S designed by“ kolekcija ima ogroman potencijal za rad na tržištu kao samostalni,urbani brand. Njegova samostalnost je strateški korak tvrtke sa ciljem dosezanja mladog,urbanog tržišta a time i nove ciljne skupine,objašnjava Armin Fichtel, CEO s.Oliver grupe. Preimenovanje branda pratiti će i promjena izgleda trgovina. Stari s.Oliver DENIM logo biti će zamijenjen novim logom Q/S designed by.

„Vidimo ogroman potencijal za rad na našem tržištu za naš novi samostalni brand „Q/S designed by“, dodaje Mathias Eckert, direktor prodaje s.Oliver. Naši maloprodajni partneri reagirali su izuzetno pozitivno na ovu promjenu te podržavaju osamostaljenje branda.“ Otvorenje prve samostalne trgovine biti će u Meinheimu, Njemačkoj u rujnu 2016.


Brand „Q/S designed by“ nudi casual&cool odjeću. Jesenska kolekcija biti će fokusirana na jersey, pleteninu i pamučne veste. Kolekcija je nanovo definirana i razvijena. Možemo ju opisati kao jedinstvenu, suvremenu i urbanu. Fokus je na visokoj razini kvalitete, modernom dizajnu,udobnosti i prije svega na jednostavnosti kombiniranja.

Novi suvremeni brand predstaviti će nove muške i ženske kolekcije na sajmu mode u Berlinu Panorama, koncem lipnja, nudeći kupcima prvi pogled na kolekciju Proljeće/Ljeto 2017.

SLUŽBENI AMBASADOR BRANDA SA SVOJOM KOLEKCIJOM: DJ FENOMEN ROBIN SCHULZ

Glazba i moda usko su povezani. Svjetski poznat, njemački DJ Robin Schulz je samo u zadnje dvije godine primio preko 100 platinastih i zlatnih glazbenih nagrada. Apsolutni je pobjednik na svim glazbenih ljestvicama u posljednje dvije godine po plasmanu br.1 hitova na područjima Njemačke, Austrije i Švicarske. Njegov remix pjesama Lilly Wood & The Prick songs „Prayer in C“ pobio je sve rekorde te je u zadnjih nekoliko mjeseci postao najuspješniji njemački hit producent obarajući međunarodne ljestvice.


Trostruki ECHO pobjednik,koji je surađivao sa glazbenicima poput Coldplaya, Lykke Li, Jasmine Thompson i Akona, potpisao je 18-mjesečnu suradnju kao prvi ambasador samostalnog branda . U fokusu suradnje sa Robinom Schulzom nalaze se dvije kolekcije koje smo razvili u zajedničkoj suradnji. Prva kolekcija za žene i muškarce biti će dostupna u trgovinama od ožujka 2017. Prezentirati će 10-15 cool,suvremenih, uličnih stilova za žene i muškarce. Druga kolekcija moći će se pronaći u trgovinama u rujnu 2017.

INOVATIVNA MEDIJSKA KAMPANJA SA ZVIJEZDOM -ROBINOM SCHULZOM

Suradnja sa Robinom Schulzom popraćena je inovativnom,marketinškom kampanjom.
„Željeli smo iskoristiti ekskluzivan i jedinstven sadržaj prilagođen glazbi i modi kako bismo postavili potpuno nove standarde“- izjavio je Sandro Schramm, voditelj marketinga „Q/S designed by“. Tijekom 18-mjesečne suradnje sa Robinom Schulzom fokus će biti na društvenim medijima. Predstavljanje prve kolekcije biti će popraćeno dokumentarnim filmom Robina Schulza u trajanju od 60min. u suradnji sa Warner Music Central Europe. Film će biti emitiran isključivo na društvenim mrežama. Sa 1.5 milijuna pretplatnika, Robin Schulz Youtube kanal je trenutačno najuspješniji njemački glazbeni kanal. Kampanja će se također prikazivati i na drugim digitalnim platformama kao štu su Spotify i Shazam.

VELIKO PREDSTAVLJANJE TIJEKOM BERLINSKOG FASHION WEEKA 2016.

Službeni početak suradnje sa DJ Robinom Schulzom i osamostaljenje branda „Q/S designed by“ biti će predstavljeno na Berlin Fashion Weeku 28.lipnja 2016. 450 posebnih gostiju očekuje se u Haubentaucher- Berlin na glamuroznoj zabavi. Poseban gost večeri biti će ambasador branda DJ Robin Schulz koji će izvoditi svoje poznate svjetske hitove kao što su: „Prayer in C“ i „Sugar“. Tokom večeri, također se očekuje još jedno glazbeno iznenađenje.

Prezentacija branda te nove kolekcije „Q/S designed by“ biti će prikazane digitalno, na nov i inovativan način.

Foto: PR
Objavljeno: 05.11.2016. u 10:45
Tagovi: S Oliver

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p