TRENDOVI

Svi modeli jakni i kaputa iz kojih se nećemo skidati ove jeseni i zime

Na jedinstven način brend s.Oliver predstavio je kolekciju jakni i kaputa!

Na jedinstven način, na prekrasnim Riverside golf terenu u Zagrebu, s. Oliver je predstavio novu kolekciju jakni i kaputa za jesen/zimu 2021., priredivši brojnim uzvanicima, svojim ambasadorima i predstavnicima medija nezaboravno iskustvo privatnog treninga golfa. Novu kolekciju jakni među prvima su u odjenuli s. Oliver prijatelji brenda: Anita Dujić, Nika Turković, Ana Bacinger, Iris Cekuš, Tina Walme, Pedro Soltz i Marko Petrić.

Uživajući u novom iskustvu, na prekrasnim zelenim obroncima gosti su isprobali novu kolekciju jakni i kaputa koje karakterizira razigranost boja, materijala i krojeva. Raznovrsne proporcije i inovativni materijali zaštitni su znak kolekcije, predstavljene u sklopu kampanje “Casual Thoughts“, koja se sastoji od slim fit kaputa, casual hoodia, oversized kaputa, puffer jakni, teddy kaputa te ekološkog krzna. Kako se u s. Oliveru vode prije svega brigom o planeti, ljudima i budućnosti korišteni su ekološki prihvatljivi materijali poput eko kože naziva “friendly leather“, s naglaskom na recikliranje. Tako su sve puffer jakne dio “WE CARE“ programa, izrađene od recikliranog poliestera. Reciklirani poliester koristi postojeća vlakna i daje im novi život i upotrebu.

Polona Korosec

Iris Cekus i Valentina Walme

 Kolekciju, kao i novu kampanju, gostima je predstavila Katja Janko Puh, voditeljica marketinga s. Olivera za Hrvatsku i Sloveniju, sljedećim riječima: “Za naše poduzeće i s.Oliver brand pandemija bila je veliki izazov, ali nismo klonuli duhom ni izgubili hrabrost. Pokrenuli smo brojne projekte i nismo zatvorili niti jedan dućan. U travnju ove godine napravili smo rebranding brenda s.Oliver. Naš novi slogan je "Fashion for Life". Moda ne definira način života našeg kupca, već suprotno, život definira modu. Moda nas prati na svakom koraku i sigurna sam, da imate nekoliko uspomena, koja su povezana s vašom omiljenom haljinom, omiljenim trapericama ili kaputom. Ta činjenica je bila osnova za našu novu marketinšku kampanju, koju smo nazvali Casual Thoughts – Jednostavne misli. U kampanji je fokus na svakodnevnim razmišljanju o omiljenoj odjeći.

Anita Dujić

Nika Turković

Ana Bacinger

Marko Petrić i Valentina Walme

Iris Cekus i Pedro Soltz

Foto: John Pavlish
Objavljeno: 20.10.2021. u 10:04

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p