MODNI DODACI

Torbice kao najslađi voćni zalogaji

Edie Parker i Charlotte Olympia predvode novi trend

Ljetnim danima već smo rekli definitivno 'zbogom', no poznati dizajneri  svejedno se trude svojim inovativnim modnim dodacima unijeti dozu vedrine i optimizma u tmurne jesenske dane. Jedna od njih je prominentna Brett Heyman, dizajnerica koja je prije samo nekoliko godina od svog modnog branda Edie Parker stvorila internacionalni hit.

Njene skulpturalne clutch torbice, koje inspiraciju crpe iz vintage asesoara 50-ih i 60-ih, šeću u rukama najvećih zvijezda današnjice, a njihove simpatije Brett će pridobiti i ove sezone, i to s kolekcijom torbica koje izgledaju kao najslađi voćni zalogaji.

Charlotte Olympia

Lubenice, naranče i trešnje samo su neki od motiva s ovih malih remek-djela, koja su već dostupna u prodaji na stranici Moda Operandi, po paprenoj cijeni od 1,495 dolara.

Charlotte Olympia

Osim branda Edie Parker, voćem se zaigrala i Charlotte Olympia, čije su kapriciozne torbice od PVC-a preuzele formu lubenice i limuna te će sasvim sigurno dati dozu upečatljivosti svakoj odjevnoj kombinaciji.

 

H.B.

Photo: Edie Parker, Net-a-Porter

 

Objavljeno: 23.09.2013. u 15:21

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p