
Sjećate li se vremena kada je očito naglašavanje logotipova na odjeći bilo neukusno i tašto te je služilo kao obilježje za bogatu ekipu (ili one koji to žele biti), a koja se voli razmetati svojim financijskim statusom? Kada bi pokraj vas na ulici prošao netko s velikim logom, samo biste zakolutali očima. Da, razumijemo vas. Zato nam povratak ovog trenda nije pretjerano drag no ne možemo ignorirati da se definitivno vratio.
Prošla je sezona bila obilježena velikim trendom nošenja majica s bendovima poput Led Zeppelina, Metallice, AC/DC-a i sličnih, inače rezerviranima za buntovne tinejdžere koji odjećom vole naglašavati pripadnost određenoj skupini ili supkulturi. Postavši mainstream trendom, majice s bendovima nosili su čak i oni koji od spomenute glazbene skupine ne znaju niti jednu stvar, a kamo li čitav opus. Čini se kako taj modni trend polako odlazi u zaborav i vraća se natrag u garderobe zagriženih obožavatelja koji takve majice nose na koncerte svojih omiljenih skupina. Moramo priznati kako nam je jako drago što je spomenuti trend vladao toliko kratko no čini se, unatoč padu prodaje brendiranih torbica u prošloj godini, kako istaknuti logotipovi ponovno dobivaju svojih pet minuta. Pogledate li pobliže street style iz modnih metropola uočit ćete kako su se imena modnih brendova naselila na odjevne komade, a trendseterice ih vrlo rado nose. Imena poput Vetementsa, Guccija, Balenciage i drugih možete vidjeti na svakom drugom koraku. Nismo fanovi, no čini se kako se trend zakotrljao već potkaj prošle godine i mišljenja smo kako će se tijekom 2017. još samo dodatno rasplamsati.










T.L.
Foto: Instagram
Objavljeno: 10.01.2017. u 10:51