TRENDOVI

Više nitko ne kupuje ovakve torbice

... a bile su tako popularne!

Sjećate li se perioda kada su torbice s istaknutim logotipima vladale ulicama? Original ili totalni fake, jedino što je bilo bitno kod torbice je uočljiv logo nekog high end brenda, gigantski ili pak s bezbroj sitnih načičkanih koje tvore prepoznatljiv uzorak.

Istaknuto ime brenda koje vrišti s nekog odjevnog komada ili modnog dodatka doživljava se isključivo kao statusni simbol, no milenijska ga generacija već duže vrijeme smatra simbolom razmetljivosti i neukusa. Posljedično s promjenom svijesti o brendovima, prodaja modnih dodataka s logotipima drastično je pala, a suptilni je dizajn počeo dobivati na snazi. Forbes je prenio istraživanje agencije NPD Group koja je istaknula kako je u prošlog godini "samo jedna trećina kupljenih torbica imala istaknut logo". Upravo su torbice s napadnim logotipima doživjele najdrastičniji pad na tržištu dok su torbice bez istaknutih logotipa ili pak s vrlo suptilnima doživjele rast u prodaji od čak 81%. Pretpostavka je da se pojam luksuza vremenom promijenio, a da klijentela koja kupuje dizajnersku odjeću i modne dodatke ne želi plaćati kako bi bila oglasni prostor za reklame brendovima. Srećom, suptilnost je uvijek bila daleko više stylish od razmetljivosti.

T.L.
Foto: Style du Monde

Objavljeno: 24.10.2016. u 14:42

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p