Detalji Dukan dijete

Saznajte kako uistinu funkcionira!

Kako bi učinkovito skinuli kilograme prije ljeta donosimo četiri faze Dukan dijete koja je osvojila Francusku. Revolucionarna je činjenica što jedete sve, ali postupno kako ne bi vratili kilograme!

Faza napada

U ovoj fazi smijete jesti samo proteine- meso, ribu, nemasne mliječne proizvode... Može trajati jedan dan ili deset, ovisno o vašim potrebama. Može vam se dogoditi loš zadah i suha usta, ali ako pijete mnogo vode, možete ih izbjeći. Govedina, piletina, puretina, manje masna šunka, teletina, sve vrste ribe i školjaka su dozvoljene. Možete pojesti i do dva jaja dnevno, te nekaloričnih mliječnih proizvoda koliko želite. Dozvoljeni su i umjetni zaslađivači, ocat, začini, aromatično bilje, luk, češnjak, malo soli i žvakaće bez šećera.

Ključna faza

U ovoj fazi kombinirate proteinsku dijetu s povrćem. Najbolje da jedan dan jedete jedno, a drugi dan drugo.

                


Faza konsolidacije

Nakon što ste izmučili tijelo prvom fazom potrebno je polako uvesti namirnice na jelovnik, ali i uživati u svakom zalogaju. Jedite što više povrća i nastavite s unosom proteina. Pojedite jednu voćku dnevno, ali izbjegavajte ananas, banane, grožđe, trešnje, suho voće i orašaste plodove. Smijete pojesti dvije kriške kruha od punog zrna, eventualno malo manje masnog maslaca uz njih i malo tvrdog sira (oko 40 g).

Postupno uvodite tjesteninu (ali samo u umaku od rajčice, i to 225 grama), palentu bez umaka i ulja (oko 225 g), leću, grah, rižu... Jednom ili dva puta tjedno priuštite si kakav god obrok želite („veseli obrok"), ali nikada nemojte uzimati repete i nikad ne jedite dva „vesela obroka" za redom. Četvrtak je dan za proteine, jednom dnevno jedite proizvode od zobi (npr. zobene palačinke) i hodajte 25 min dnevno).

Faza stabilizacije

Vrijeme je za posljednju fazu- fazu stabilizacije, dizajniranu za sprečavanje nagomilavanja kilograma. Ovih pravila se trebate držati do kraja života. Jedite sve što poželite, ali se držite osnovnih pravila faze konsolidacije (mnogo mesa i povrća, jedna voćka na dan, dvije kriške kruha...). Jedan dan u tjednu jedite samo proteine i pijte dvije litre vode. Taj dan će nadoknaditi sve grešne obroke tijekom tjedna, baš kao i "veseli obrok" kada jedete sve što vam padne na pamet. Dnevno hodajte barem 20 minuta, ne koristite dizalo i jedite mnogo proizvoda od zobi.

 

B.K.

Objavljeno: 22.04.2010. u 11:13
Tagovi: dijete, zdravlje

VIDEO

vrh stranice
p p