Jeste li spremni pokazati ruke?

Dovedite tijelo do savršenstva uz celebrity trenere!

Iako se žene uglavnom opterećuju izgledom nogu, haljine nerijetko privlače pozornost na ruke. Zbog opsesije nogama trbuhom i guzom, često zaboravimo vježbe za ruke i tek kad odjenemo haljinu shvatimo kak bi mogle izgledati bolje. Celebrity treneri otkrili su najučinkovitije vježbe.

Cijele ruke

Ukoliko nosite haljinu bez naramenica, ruke i dekolte će biti u prvom planu. Radite različite vrste sklekova (okomite na zidu, „muške" i „ženske") kako bi doveli nadlaktice u red. Celebrity trener David Kirsch savjetuje i vježbanje s laganim utezima kako bi istaknuli tricepse. Ramona Braganza kaže kako je velika zabluda da žene ne moraju raditi vježbe na rukama te da će od vježbanja dobiti bilderske bicepse. „Ključ je u tome da ne koristite izrazito teške utege, nego one do 5 kg" ističe.

Veliki mišići

Valerie Waters koja je dovela u red tijelo Jennifer Garner, savjetuje da radite na cijelom tijelu, a pogotovo na velikim mišićima poput leđnih. „Vježbate li velike mišiće, vježbate i sve on male koji se nalaze oko njih. Tako topite više masti i bolje ih definirate." ističe ona. Savjetuje klasične vježbe poput trbušnjaka, leđnjaka, vježbi s utezima, ali i 30 minuta kardio treninga.

Pazuh

                                

Jeste li ikad primijetili višak masnog tkiva na području gdje se ruke spajaju s trupom? Sklekovi su jedno od najboljih rješenja za njegov uklanjanje, a Nicole Stuart, trenerica Kate Hudson, otkrila je kako vježba „grljenje drveta" ima izrazito dobar učinak na to područje. „Raširite ruke s dlanovima okrenutim prema unutra i polako, ali intenzivno ih pomičite prema sredini tako da sami sebi stvarate pritisak. Kad skupite ruke, ponovno ih širite stvarajući otpor. Ponovite 20 puta." objašnjava ona.

Ramena

Haljine tankim naramenicama skreću pažnju na dekolte i ramena. Viveca Jenson koja vježba s Vanessom Hudgens kaže kako već i lagano kruženje ramenima može popraviti tonus mišića. Radite vježbu u serijama po 30 (to barem možete raditi posvuda!).

Nadlaktice

                                 

Nadlaktice dolaze do izražaja u zatvorenim haljinama, jer su jedini dio kože koji se vidi. Mike Heatlie, trener Gwen Stefani, savjetuje jednostavnu, a učinkovitu vježbu s utezima. Ispružite ruke s utezima iznad glave i polako ih spuštajte do razine ramena, a zatim ponovno podignite.

Za uspravno držanje

Sigurno vam je u pubertetu mama dosađivala s „Ispravi se! Oštetit ćeš kičmu!" i bila je u pravu- čak i ako ne mislite na svoje zdravlje imajte na umu kako vas uspravno držanje čini vizualno višima i vitkijima, a to nam je svima cilj. Uspravnom držanju pridonose visoke potpetice, ali Jennifer Aniston s svojom  trenericom Mandy Ingber vježba ispružene leđnjake. Lezite na trbuh s ispruženim rukama i nogama te se savijajte u donjem dijelu leđa podižući trup.

B.K.

foto: InStyle

Objavljeno: 22.11.2010. u 19:16
Tagovi: vježbanje

VIDEO

vrh stranice
p p