Kako spriječiti mamurluk nakon Novogodišnje zabave?

Ključ je u hrani koju jedemo

Možemo šutjeti o tome koliko god želimo, ali činjenica je da tijekom blagdana, a pogotovo za doček Nove godine često pretjeramo ne samo u hrani, nego i u piću. Posljedice su itekako vidljive idućeg jutra kada nas mučnina, glavobolja i umor napadnu istodobno, a ten izgleda tako katastrofalno loše da ga ni svi vizažisti svijeta ne bi dotjerali.

Osnova „pametnog pijenja" je dakako- ne pretjerati, ali ako ste si odlučili dati oduška razmislite što ćete pojesti prije tuluma jer na taj način možete spriječiti mamurluk.

Kombinacija pečenog graha, ljutog umaka, avokada, tosta od cjelovitih žitarica i čaša soka od jabuke

Pečeni grah, avokado i cjelovite žitarice nas čine dulje sitima i odlična su podloga za pijenje. Ljuti umak usporava apsorpciju alkohola u organizam, a svježe iscijeđeni sok od jabuke je bogat vitaminom C koji dokazano jedno od najboljih sredstava u borbi protiv mamurluka. Osim toga, hidratizira organizam na duge staze.

Pečeni janjeći odrezak s pečenim slatkim krumpirom i graškom, probiotički jogurt i čaša vode

Ovaj obrok možete pojesti i deset sati ranije, ali će i dalje biti učinkovit iza ponoći i usporavati širenje alkohola tijelom. Janjetina je bogata proteinima, a slatki krumpir polako oslobađa energiju. Obe namirnice jačaju imunitet i s probiotičkim jogurtom su fenomenalna kombinacija. Ovu navedenu čašu vode možete utrostručiti jer alkohol uzrokuje dehidraciju i samim time niz nezgodnih nuspojava mamurluka.

Veliko pecivo od cjelovitih žitarica s dimljenim lososom, rajčicom i punomasnim sirom u kombinaciji s bananom i velikom čašom svježeg soka od naranče

Ovaj obrok je savršeno uravnotežen i idealan uoči izlaska. Lagan je, ali sadrži niz namirnica koje usporavaju djelovanje alkohola, dok banana, rajčica i sok sadrže vitamine nužne da preživite noć bez loših posljedica na organizam.

Puding od riže s mangom i šalica čaja

Riža na mlijeku je fantastičan odabir jer mlijeko štiti sluznicu želuca od nadraživanja alkoholom, a riža nas dodatno zasiti. Mango nam daje vlakna i vitamine, a šalica čaja je bolji odabir od npr. kave koja dehidrira u mnogo većoj mjeri. Možete ga zamijeniti svježim sokom.

Povrtna juha s lećom, shake od obranog mlijeka s bananom i medom

Juha i grahorice će vas učiniti sitima, a leća polako otpuštati energiju i učiniti vas fit tijekom cijele noći bez da vam opadne šećer u krvi. Mrkva i rajčica iz juhe daju nam vitamin A i beta karoten, a shake je prepun proteina, ali i svih dobrih stvari koje nam banana i med i inače pružaju.

Jaje s raženim kruhom i čaša mlijeka (1% mliječne masti)

Sigurno znate da svakog jutra jedno jaje organizmu snagu daje, ali ovoga puta jaja pojedite popodne. Raženi kruh nas dulje čini sitima, a jaja sadrže optimalnu količinu proteina, a baš poput mlijeka, bogata su i vitaminom B. Mlijeko pomaže da nadoknadimo i eventualni gubitak hranjivih tvari u organizmu.

Borina Kopčić

foto: Daily Mail

Objavljeno: 28.12.2010. u 19:35
Tagovi: prehrana

VIDEO

vrh stranice
p p