Tajna figure Blake Lively

Vježbom do savršenstva

Ne kažemo da je ikada izgledala loše, ali nakon pripremanja za ulogu u filmu The Green Lantern izgleda fantastično!

Blake Lively je jedna od onih koje si mogu dozvoliti da nose bilo što, ali njen trener Bobby Storm kaže kako se morala itekako potruditi da bi zablistala u ulozi.

Blake je vježbala kod kuće, a sve što trebate su utezi od 5-8 kg i pilates lopta. Glumica je vježbala pet puta tjedno, ali ako imate vremena za tri puta tjedno, neka bude intenzivnije. Kada je dijeta u pitanju, napunite frižider voćem, povrćem i hranom bogatom proteinima.

Vježbe trupa


Lezite na leđa i noge podignite na loptu. Neka budu razmaknute u širini ramena. Ruke držite sa strane. Polako dižite bokove tako da stvorite ravnu liniju od bokova, prsa i koljena. Ponavljajte dva puta po dvadeset puta.

Noge

Napravite 20 čučnjeva sa utegom u svakoj ruci, ne spuštajte se do kraja nego se zaustavite na dijelu kada izgleda kao da sjedite. Leđa neka budu ravna.

Držeći utege u rukama napravite 20 visokih skokova (teže je nego što se čini).

Ruke

Rotirajte rukom dok držite uteg (15 puta), a ako vam ova vježba postane dosadna nakon nekog vremena, pokušajte je izvesti na jednoj nozi. Blake je izvodila i dobre stare sklekove i to dva puta po 15 komada. Mislimo na muške sklekove, ne na ženske.  

B.K.

foto: InStyle

 

Objavljeno: 10.11.2010. u 10:44

VIDEO

vrh stranice
p p