Profinjena mlada dama & rock'n'roll kraljica – koja ste Vi?

Odlični Jacobs i nove tendencije u Dieselu

Marc Jacobs je majstor mode koji nas uvijek uspije iznenaditi svojim vizijama, naročito kroz glavnu kolekciju koja je trijumfirala pred par dana u New Yorku. Stari miljenik još starije Wintour, Jacobs je za svoju B - liniju Marc by Marc Jacobs, i to za jesensku kolekciju,  ponovio lanjsku inspiraciju, bez da je ozbiljno mijenjao siluetu koju toliko voli.

Okus četrdesetih, uprljan seksepilom sedamdesetih te geek but edgy konotacija koja se provlači kroz svaku Marc by MJ kolekciju ostavila je dojam uspješno obavljenog posla kojim će i dalje privlačiti bogate trendseterice u svoje dućanu što je, uostalom, i najvažnije. Angažiravši Andreja Pejića kao lice proljetne kampanje Jacobs je pokazao svoj stav prema tvrdim stavovima spolne podjele koju je uvijek negirao kroz svoju odjeću - u tom konceptu nalazi se i izbor odličnih materijala za jesensku kolekciju koja je svojim lagano militantnim, ali uvijek glamuroznim stavom oduševila neočekivanom svježinom.

Diesel Black Gold   Diesel Black Gold

Sophia Kokosalaki, koja se pred par sezona upustila u kreativno vodstvo ipak nešto skuplje i snažnije Diesel linije BLACK GOLD, ne mari za minimalizam u modi. Sve ili ništa - stav je Diesel djevojka koja to voli grubo. Rock'n'roll, pomiješan za najboljim momentima military stila, osvanuo je na pisti jesenske kolekcije koju bismo lako mogli zamisliti na gradskim ulicama (i u vlastitom ormaru!). Bazna ponoćno plava, u kojoj je Sophia našla odličan poligon za svakodnevnu modu, odlično je iskorištena za povezivanje kolekcije u kojoj ne nedostaje komada za jutro, posao i večernji izlazak. Sophia za Diesel ima sve. Potrošača sigurno ne nedostaje.

Marko Banjavčić

Photo: Style.com

Objavljeno: 17.02.2011. u 12:39
-1. Ne postoji Linker skripta za ovu stranicu
vrh stranice
p p