SELF

Jeste li čuli za brend Peekabook koji nudi mystery kutijice koje će oduševiti svaku ženu?

Intervju: Ivona Žugaj

Moramo priznati kako nas posebno veseli naići na kreativne domaće brendove koji nas osvoje svojom idejom i pričom. Jedan od takvih je i Peekabook, brend iza kojeg se krije Ivona Žugaj, a koji je osnovan iz ljubavi prema čitanju. Priča oko Peekaboka krenula je 2019., a od tada se je razvila u prvu malu kreativnu radionicu koja je osvojila baš sve. ‘Živimo ubrzano, u glasnom svijetu s puno podražaja i vrlo često zaboravljamo odvojiti vrijeme samo za sebe, zato je tu Peekabook kutijica – tvoj podsjetnik da usporiš i posvetiš se malim ritualima koji te vesele’ - stoji u opisu brenda, a kako bismo saznali nešto više o svemu, porazgovarali smo s Ivanom koja nam je otkrila sve detalje!

Ispričajte nam priču koja se krije iza Peekabook brenda?

Najviše od svega volim se ušuškati knjigu i čitati prije spavanja.To mi je oduvijek bio najdraži ritual i stres bi se smanjio gotovo trenutno. Životni tempo je brzi često zaboravimo koliko male stvari koje u danu napravimo samo za sebe imaju veliki utjecajna našu dobrobit. Sviđala mi se ideja poklona samom sebi, s elementom iznenađenja. Htjela sam rekreirati onaj osjećaj koji imamo kad otvaramo poklone na božićno jutro, zato smo prvo krenuli s mystery kutijicama.



Što se sve može pronaći u vašoj ponudi?

Možete pronaći tri vrste kutijica:

Mystery box - kutijica s nepoznatim sadržajem. Ne znate što je unutra, ali znate da će uz novije objavljenu i pažljivo odabranu knjigu biti i proizvodi vezani uz čitanje, zabavu i brigu o sebi. Šalje se svima na isti datum, neovisno o tome kada naručite.Datum isporuke naznačen je u opisu proizvoda, a obično je krajem mjeseca.

„Otvorene“ kutijice - možete vidjeti što ćete sve dobiti Posebno izdanje za osobni razvoj i poduzetnice (iza žene koje razmišljaju postati poduzetnice). Uz biznis knjigu, ekskluzivan pristup edukaciji stručnjaka i radne materijale koji nisu preopširni i vode prema poduzimanju akcija odmah nakon čitanja i gledanja videa tu sui proizvodi koji će vam uljepšati radnu svakodnevicu (poput notesa s baršunastim koricama). Slažemo i kutijice po želji klijenta za razne evente, konferencije i korporativne poklone.U svaku ćemo dodati karticu s rukom napisanom porukom.

Peekabook kutijice privukle su veliku pažnju, a sve zato što je riječ o vrlo posebnoj kutiji koja sadrži sve što nam treba kako bismo uskladili ljepotu življenja s užurbanim svijetom oko nas. Ispričajte nam iz svoje perspektive što je zapravo Peekabook kutijica i kako ste došli na ideju za kreiranjem iste?

Peekabook je tu da vas podsjeti na to da odvojite vrijeme za sebe i usporite, ali i da vas inspirira i potiče na pozitivne promjene. Npr. na otvorenost prema novim žanrovima, izazovima vezanima uz čitanje, brigu o sebi, kreiranju novih navika, uz pokušaj da smanjimo one koje su štetne za nas, poput provođenja previše vremena ispred ekrana.Htjela sam za sebe takvo iskustvo, ali budući da nije bilo dostupno u Hrvatskoj, odlučila sam pokušati sama.



Što se sve nalazi u kutijici i po kojem principu birate što ćete u nju staviti?

Biram sve što bih i sama voljela dobiti. Vodim se misli da to bude nešto što će vas potaknuti neugodno provedeno vrijeme kod kuće prije ili nakon napornog dana.Važno mi je da su proizvodi kvalitetni i korisni, a knjigu pročitam prije. Uz razne književne hit naslove dosad smo imali npr. notes, svijeću, planer, bombicu za kupanje, masku za lice... Često bude i napitak, poput kave,vruće čokolade ili čaja uz nešto slano ili slatko.

Postoji nekoliko vrta kutijica, ispričajte nam po čemu se razlikuju i postoji li mogućnost personalizacije?

Glavna razlika je u elementu iznenađenja. Ako ih volite, onda je mystery kutijica izbor za vas. Ako biste radije znali naslov knjige i što je sve upakirano, možete odabrati neku od dostupnih u shopu. Za sve koji žele unaprijediti vještine ili biznis, preporučujem izdanje za poduzetnice. Često radimo personalizirane kutijice, naprimjer iz dostupnih ili prošlih kutija mogu se kombinirati knjige i ostali proizvodi. Samo nam se javite na email i predložite što biste htjeli, a mi ćemo se potruditi ostvariti želju.



Za koga su namijenjene Peekabook kutijice?

Za žene koje vole čitati, za žene koje bi voljele čitati više i imati tu naviku, odnosno ritual,ali zbog velikog izbora ne znaju otkuda krenuti. Svima koji žele poslovnim partnerima i zaposlenicima pokloniti posebno iskustvo. Peekabook je često poklon za rođendan, godišnjicu, diplomu i blagdane.

Osim ideje, kako bi se ista pretočila u konkretan proizvod, potrebno je proći brojne korake. Što biste savjetovali samoj sebi prije nekoliko godina kad ste tek pokretali brend, ali i svima onima s istom idejom?

Savjetovala bih da najprije rade na osobnom razvoju i mindsetu, jer su usko povezani s uspjehom u poduzetništvu. Bit će dana kada će biti teško i kada ćete preispitivati sve što radite, pokušajte se tada sjetiti onog zanosa i uzbuđenja koje ste osjetili kad ste odlučili pokrenuti svoj biznis. Budite strpljivi. Pronađite mentora koji je već prošao putem kojim vi tek idete i ne bojite se pitati za savjet.

Kako je okolina reagirala na vaše kutijice i koja vam se zasad pokazala najprodavanijom?

Povratne informacije su otpočetka bile pozitivne i ohrabrujuće i upravo nam je usmena predaja najviše pomogla.Svako je izdanje limitirano i jednom kad se rasprodaju rijetko ih ponovno vraćamo u prodaju. Ipak, najprodavanije su ljetne i božićne kutijice.

Što je ‘ono nešto’ što želite postići s Peekabook kutijicama?

Prenijeti poruku da budemo nježniji prema sebi i usporimo životni tempo.10. Otkrijte nam planove za budućnosti! Planiramo ponuditi proizvode i inozemnom tržištu, to je novi projekt na kojem radimo ine mogu dočekati da se ostvari.

Foto: Privatni album
Objavljeno: 11.11.2022. u 09:51

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p