SELF

Sjajan trening koji će obožavati sve trudnice!

Trening u kojem ćete uživati!

Da je trudnoća jedno posve novo stanje potvrđuju i brojna pitanja koja se kao takva sama nameću; od toga koje skincare proizvode smijemo ili ne smijemo koristiti u ovom periodu, pa sve do toga koliko fizičke aktivnosti je potrebno ili dovoljno? Treniranje u trudnoći često je pitanje brojnih trudnica, pogotovo kada uzmemo u obzir da redovita tjelesna aktivnost nosi sa sobom pregršt dobrobiti, stoga bi ista trebala biti sastavni dio i vaše svakodnevne rutine ako u pitanju nije rizična trudnoća i ako ste za istu aktivnost dobili zeleno svijetlo od svog liječnika!

Iako se za trudnoću često kaže kako je drugo stanje, ona definitivno ne bi trebala biti opterećenje i kamen spoticanja da radimo stvari u kojima smo prije uživali. Treniranje u trudnoći savjetuje se svim trudnicama koje nemaju komplikacije i kontraindikacije, a pogotovo ako je sport prije trudnoće bio sastavni dio njihove svakodnevice. Ako ste prije trudnoće bili aktivni onda će vas video treninga kojeg smo izdvojili u nastavku sjajno razgibati. Riječ je o treningu za cijelo tijelo, a za čije izvođenje vam je potrebno malo prostora i dobra volja. S druge strane, ako niste prije trudnoće bili aktivni, poželjno je da s vježbanjem krenete tako da svaki dan hodate 15 - 20 minuta te postepeno povećavate napor. Ono na što je važno obratiti pažnju jest da prilikom treniranja zadržavate optimalnu razinu vlage, stoga uzimajte puno tekućine i ispraznite mjehur prije vježbanja.

S obzirom na to da smo zakoračili u poprilično vruće ljetne mjesece, izbjegavajte vježbati za vrijeme visokih vrućina. Također, vrlo važna star je obratiti pažnju na signale koje vam tijelo šalje, odnosno ako vas nešto boli radije smanjite ili promijenite vježbu. Ambicije trebaju biti u skladu s trenutnim stanjem, stoga slušajte svoje tijelo i nemojte biti strogi prema sebi te dopustite da vaše tijelo diktira tempo!

Foto: Instagram, Youtube
Objavljeno: 22.06.2022. u 16:00
Tagovi: trudnice, TRUDNOĆA

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p